dinsdag 11 mei 2010

Timelapse, stop-motion

http://www.youtube.com/watch?v=Dry8-kTCHLI
Mijn stopmotion/ timelapse.
Ik wist telkens niet wat ik wat doen voor film/animatie.
In het begin heb ik natuur elementen gefilmd en stadse geluiden er onder gezet.
Dit werkte totaal niet naar mijn zin, maar toch een stapje verder.
Toen dacht ik van dat ik mijn hobby namelijk muziek, toe ging passen in een filmpje.
Heb mezelf meerdere malen gefilmd en naast elkaar gezet zodat ik meerdere Pieters met gitaren had. Dit vond ik niet goed genoeg en ging terug naar de stopmotion. En kreeg een idee "tijd".
Ik had het idee om enkele aspecten van tijd te gaan verwerken in mijn stopmotion.
Ben voor zonsondergang gegaan naar het water, die langzaam opkomt.
En de zon die verschijnt, de mensen die naar werk gaan. Werkende mensen, rustende mensen. De klok zelf en de zonsondergang. Dit allemaal heeft me bij elkaar ongeveer 4000 clicks gekost. (handmatig...)

Geen opmerkingen: